czwartek, 25 kwietnia 2013

;))


dawno mnie tu nie było no ale niestety choroba mnie rozłożyła ... 
chyba nikt z nas tego nie lubi ;(( 
jedyny plus to taki ze ominęło mnie kilka dni szkoły ;) 
ale już jutro trzeba wracać do rzeczywistości i pożegnać czwarte klasy . niektórych osób będzie brakować :(

a teraz malutki zestaw dla was, w którym chciałabym wam pokazać rzeczy które ostatnio zakupiłam. a mianowicie szalik, bluzkę i buciki .

szalik chiński, bluzka klik, spodnie pink, balerinki tanie buty, reszta nie pamiętam ;)





1 komentarz:

  1. Zostałaś przeze mnie nominowana do blogowego łańcuszka Liebster Award, jeśli chcesz się pobawić zapraszam do mnie po odbiór pytań :) Jeśli nie lubisz tego typu zabaw przepraszam, mam nadzieje, że nie będziesz zła:)
    http://kasiulccia.blogspot.com/2013/07/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń